Liip

Auszug aus der Childhood-Business-Brand-Database

Liip – kurzes Markenprofil

Parents often suffer the anxiety produced by the concerns, fears and doubts about the health and well-being of their children, mainly due to the inability of babies and small children to communicate properly. This state of anxiety is substantially increased if the child is diagnosed with a pathology, has suffered any pathologic event or if the child is born prematurely. Nevertheless, the anxiety and concern do, however, not only apply to parents of children with pathologies, but also to parents with healthy children who have had previously any history in the family of abortions, sudden death or relatives with such pathologies. Among them, it is highly probable to find families without any relation to any pathology, but who are anxious and worried about the well-being of their baby and fear that they may suffer an episode due to an unpredictable event.

Gern würden wir hier ein kurzes Profil der Marke  Liip vorstellen, haben aber noch keine Gelegenheit gefunden, dieses zusammenzustellen. Wenn Sie uns einen Profiltext zukommen lassen können, stellen wir diesen gern alsbald ein. 

Übrigens: Dafür steht der Markenname Liip

Hinter vielen Markennamen stecken erstaunliche Geschichten. Zu Liip kennen wir sie leider noch nicht. Wenn Sie uns dazu Infos zukommen lassen möchten, können Sie das hier tun. 

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Gegründet: 2016

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