Shnuggle

    https://www.childhood-business.de/wp-content/uploads/2021/01/Logo-der-Marke-Shnuggle.png

    We developed our vision for Shnuggle – to make life easier and safer for growing families. We now have a growing range of innovative products across SleepTime, BathTime and ChangeTime with over 50 consumer, industry and business awards. Tried and tested by parents and recognised for our innovation and design. Now, as parents to three children, we have a fantastic team, making life easier and safer for hundreds of thousands of parents across the world with a growing range. We continue to be thoughtful in how we design each Shnuggle product, listening to parents at every stage. We are excited about the future and love being a part of other family’s stories.

     

    Weitere Infos zu Shnuggle

    Gründungsjahr

    2009

    Website

    Instagram

    Vorheriger ArtikelPåhoj
    Nächster ArtikelSmallstuff
    Als Chefredakteur hat Martin Paff die Branchenmagazine "Childhood Business" und "Childhood Shoes" gegründet. Die Zeitschriften bieten eine Plattform, um die Akteure und Experten im Bereich der Kindermode, Kinderschuhe sowie Erstausstattung miteinander zu vernetzen, relevante Themen aufzubereiten und diese attraktiv zu vermitteln. Als Vater eines Sohnes kennt er viele Aspekte aus eigener Anschauung.