Isara

Auszug aus der Childhood-Business-Brand-Database

Isara – kurzes Markenprofil

Founded by a babywearing consultant in 2012, ISARA has become a world-renowned European babywearing brand, earning numerous accolades over the years. As one of the world’s first iconic multi-adjustable baby carrier brands, ISARA has committed more than 7 years to engineer a wide range of sustainable, leading-edge innovations that provide the ultimate babywearing experience for parents, caregivers, and children. From smart functionality covers, hand-crafted demo dolls to premium, organic accessories and revolutionary one-size design baby carriers, ISARA provides top-of-the-line ergonomic novelties, versatile and essential for today’s fast-paced world.

Gern würden wir hier ein kurzes Profil der Marke  Isara vorstellen, haben aber noch keine Gelegenheit gefunden, dieses zusammenzustellen. Wenn Sie uns einen Profiltext zukommen lassen können, stellen wir diesen gern alsbald ein. 

Übrigens: Dafür steht der Markenname Isara

ISARA’s founder and certified babywearing consultant, stumbled upon the name while reading about nurturing closeness and the soothing feeling of being close to mommy or daddy’s heartbeat. ISARA in Filipino (Tagalog) means “close”, evoking the wonderful journey of parenthood, experienced as ONE-togetherness, a bond of love interwoven for a lifetime. We embarked on a close to your heart, “growing together” adventure, to deliver the sweetest hugs with an endless supply of cuddles and a dash of innovation. “Close”, we discover what true love really means.

Nützliche Links zur Marke Isara

Verschlagwortung zur Marke

Auf Social MEdia teilen & Co.

Markenlogo

Gegründet: 2012

Website

Einfach passend

Beiträge zur Marke

Ja, das kann vorkommen – und zwar, dass wir noch keine Beiträge mit der Marke verknüpft haben! 

Aktuelle News

Und sonst noch?

Cover der Ausgabe 09-10/2024 zur Kind + Jugend

Eigentlich eine gemeinsame Sache

Man kennt sich, man schätzt sich, man spricht miteinander. Die Branche ist klein, man läuft sich immer wieder über den Weg. Und man kämpft mit denselben Herausforderungen, spricht mit denselben

Zum Beitrag »
Jan Middelhoff (CFO) und Tobias Wann (CEO) freuen sich über ein starkes erstes Halbjahr für Tonies.

Tonies: gute Halbjahresergebnisse 2024

Für die erste Jahreshälfte 2024 vermeldet Tonies, das für die digitale Audioplattform für Kinder bekannt ist, weiter gewachsen zu sein und noch stärker zulegen zu wollen. Dazu tragen mehrjährige, regionenübergreifende

Zum Beitrag »